Tuesday, January 23, 2018

कसै प्रती मनको माया ।

पानीका प्रत्येक कण मा तिम्रै आकृती झल्किन्छन भन्छौ तिमि
त्यहा हेरत पानी मा देखिन्नौ तिमी देखिन्छौ मैले गरेका प्रत्येक काममा जसमा यस्तो होइन यस्तो गर्नुस भनेर सम्झाउने तिमी छौ । आकृती त मेरा मनमा छन जुन आकृति तिम्रो कारण सदाबहार मेरा मुस्कान मा झल्किन्छन सजिन्छन रमाउछन ब्यर्थ भएर झर्दैनन ती कमल पुल बुढा भएर माटोमा मिले जस्तो म त माटो मै भएर पनि ती गुलाब फुल फुलाउन चहान्छु जहाँ तिमी कोपिला भएर फुल्छौ फकृन्छौ अनि झर्छौ त मेरै काखमा रम्छौ त मेरै साथमा । निरन्तर सदाबहार चलिरहन्छ प्रेम तिमी जहाँ म त्यही नहुदा समीप नरहदा पनि । ब्यर्थ कट्दैन ती दिन जति बेला मेरो मनमा तिमी सम्झन्छन् ।

म भन्दिन जीवन त कट्दैन तिमी बिना तर म भन्छु तिमी नहुदा होषै ले कट्छ तिमी हुदा बेहोसिको त्यो मातले जुन सदाबहार तिम्रै मताइ मायाको होस सम्मानको होस साथको होस यस्तै यस्तै बेहोसी मातको होस ।

आकाशको तारा अनि चन्द्रमा भन्दा परको आकाश जब म हेरि राख्छु मलाइ त्यस्तै डर लाग्छ जुन डर तिमी टाढा हुन खोज्दा लाग्ने गर्छ । अब आकाश तिर हेर्न झन डर लाग्छ । तिमी संग छुटिन अझ डर लाग्छ ।

रिस उठ्छ त्यो समान्य हो पशु लाई पनि उठ्छ त्यो त पशु नै हो । रिस पनि धेरै थोरै हुन्छ । त्यो थोरै रिस छ नि त्यो भन्दा थोरैको पनि थोरै रिस तिमी प्रती म मा नहोस । त्यहा मात्र भाब होस त्यहा रिसको सट्टा माया होस धेरै धेरै प्रेम होस । धेरै धेरै साथ होस । असिम र न्यानो घनिष्ठता होस ।

हामी सबै मान्छेको मनमा जो सुकै किन नहोस ईष्र्या त पक्कै लुकेको हुन्छ । त्यो ईष्र्या म मा लुक्न त म दिदिन तिमिमा नलुकोस म प्रती यहि कामना छ । त्यो लोभ नलुकोस कतै कसै गरि त्यही संकल्प भएरनै माया गरिन्छ मन साटिन्छ दुई आत्मा भित्र आस्था जगाइन्छ । म मा केही आरिसपन छैन तिमिलाइ , कोसिस गर तिमिमा पनि नहोस अरु कसैको लागि म बिपरित ।

असिम माया ।
उपाध्याय रोशन।



No comments:

Post a Comment