Friday, December 22, 2017

सपना संग ।

हावाका सुकमोल लहरले उनका कमल कपाल जसरी हावा चल्दा पत्ता उमंग साथ लहरिन्छन त्यसरी नै लहरीरहेका थिए म तिर । लाग्थियो ती हावाका झोका मा अक्सिजन भन्दा उनका स्प्रे का अनेक कण मेरा सिट सम्म हावा मार्फत छक्लिरहेका थिए ।
म एक टक ले उनका ती स्पर्श मौन रुपले स्विकार्दै घरी घरी कर्के नजर दोहोरियाही रहन्थे । डार्क रेड ग्लास , रातो लिप्सको लेपन , कानका अनेक तलामा झुम्का ! निकै आकर्षक वस्त्र, उनी रातै साडी र रेड सेन्डलमा थिइन । उनको मोबाइलको कबरमा नयन एकै पल्ट ठोकियो हाम्रो उस्तै रहेछ।
फेसबुकको च्याट वालमा मात्र उनका ठुला नङ्ग भएका औलाका पैताला रफ्तारमा नरोकी दौडिरहेका थिए । प्राय अचेल यहि रित छ ।
मलाइ बेमतलबी दुनियामा मतलबै नभै पनि हेल्लो हाइ गरेर स्वार्थ को मतलब, गतिहिन आफ्नो पन राख्न मतलब लाग्दैन । प्राय परिवारको फोटोमा आफ्नै मनले कमेन्ट गरेर आफ्नो पन झल्काइन्थ्यो ।
इमेल, ओनलाइन खबर, मनपरेको ब्लगमा जाने समय कटाउने यस्तै चल्छ चलिरहोस । एक्कासी नयन त्यहा गएर ठोकियो जहाँ भिउ योर प्रोफाइल माथी पट्टि उनको नाम आजुपम राज्य लक्ष्मी कोरिएको थियो । त्यहा आजकै ड्रेस लगाएको प्रोफाइल पिक्चर टल्किरहेको थियो ।
बोल्न त मन थियो तर मौन थिए , इसाराको कुरै छाडौ हामी अन्जान थियौ । रुप संग म ग्यात थिए उनी सौन्दर्य कि रानी थिइन । मन संग ह्या मनको कुरा छाडिदिउ मन त हरेक पल परिवर्तन हुन्छ जब मनमा मसिनो बीउ बाट ठूलो बिरुवा पलाएझै लोभ पलाउछ ।
हर्न निषेधित ठाउमा जब एक्कसी ठूलो आवाज मा हर्न बज्यो । मेरो हात एकै चोटि टेबल वाचको स्नुज बटम मा गएर ठोकिएछ हर्न बन्द र म झसङ्ग ।

No comments:

Post a Comment